Service & Garantie

Service & Garantie

1 jaar garantie
Op elk horloge krijgt u 1 jaar garantie tegen materiaal- of fabricagefouten. Wij zijn niet aansprakelijk voor
de schade opgelopen tijdens het bezit of het gebruik van het horloge.
Let op: u kunt alleen aanspraak maken op garantie met de originele factuur als garantiebewijs.

De garantie geldt niet indien
– u zelf het horloge heeft open gemaakt of dit is gedaan door een partij buiten ons om;
– er sprake is van onjuist gebruik van het horloge;
– er een ongeluk heeft plaatsgevonden,

en is niet van toepassing op
– de batterij;
– het glas;
– kroon/ schroef;
– horlogeband en sluiting;
– slijtage of kleurverschillen ontstaan aan het horloge bij normaal gebruik.

Mocht bij inspectie blijken dat een kapot horloge niet binnen de garantie valt, dan wordt u op de hoogte gesteld van de eventuele kosten. U kunt dan besluiten het horloge te laten repareren of ongerepareerd retour te laten komen.
Bij ongerepareerd retour wordt wel €15 (behandelings- en verzendkosten) in rekening gebracht.

Opsturen?
Alvorens uw horloge naar ons op te sturen, verzoeken wij u een Garantie aanvraag in te vullen.
Wij verzoeken u als bijlage (attachment) uw originele factuur te uploaden.

Als we uw horloge hebben ontvangen krijgt u van ons een bericht. Vervolgens controleren we of het defect / probleem onder garantie valt. Als het onder garantie valt wordt gekeken of het te repareren is. Indien dit mogelijk is en de reparatie is uitgevoerd dan sturen we het horloge op onze kosten weer naar u retour. Mocht het horloge niet meer te repareren zijn dan ontvangt u een nieuw exemplaar (afhankelijk van voorraad, mogelijkheid en beschikbaarheid bij de leverancier). Mocht het model van het betreffende horloge niet meer te leveren zijn dan mag u voor het aankoopbedrag een ander horloge in onze webshop uitzoeken.

Als blijkt dat u recht heeft op garantie dan zijn alle kosten van reparatie of het nieuwe toegestuurde product voor rekening van TimeSquared. De verzendkosten die u maakt om het product naar ons op te sturen zijn voor uw eigen rekening tenzij het garantiegeval binnen 6 maanden, na aankoop van het product, bij ons is gemeld.

TimeSquared heeft het streven om garantiegevallen zo snel mogelijk op te lossen en af te ronden. In veel gevallen zijn we echter ook afhankelijk van de fabrikant / leverancier, dan wel de beschikbaarheid van onderdelen, waardoor de reparatietijd of vervanging van een product langer kan duren dan gewenst. Voor een product dat retour dient te worden gestuurd naar een buiten Nederland gevestigde fabrikant / leverancier kan de reparatietijd oplopen tot 3-4 maanden. Houdt u hier rekening mee.

Garantie aanvraag

Naam (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Telefoonnummer

Factuur/ordernummer (verplicht)

Aankoopdatum

Upload je factuur

Beschrijf het defect (verplicht)